Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
F4432 PASKI TRENINGOWE DO MARTWEGO CIĄGU HMS
16.00
Cena przesyłki |
16.99
|
Kod kreskowy | |
EAN | 5907695522839 |
SZUKASZ INNEGO PRODUKTU? Daj nam znać :)
Zostaw telefon |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
F4432 HMS - wytrzymałe paski treningowe wspomagające chwyt, szczególnie przydatne przy stosowaniu większych ciężarów. Paski wykonane są z grubej i mocnej tkaniny, posiadające neoprenową wyściółkę wokół nadgarstka poprawiającą komfort podczas treningu.
Paski F4432 HMS idealnie nadają się do wykonywania martwego ciągu, służą do wzmacniania chwytu oraz amortyzacji nadgarstków podczas podnoszenia ciężarów. Doceni je każdy kulturysta, dla którego liczą się zarówno efekty treningu, jak i jego bezpieczeństwo.
Produkt marki HMS sprawdzi się również idealnie podczas pracy na drążku. Dzięki niemu użytkownik zyskuje większą swobodę i pewność w czasie ćwiczeń. Tak wykorzystany, pozwala trenować jednocześnie nad muskulaturą ciała oraz wytrzymałością i elastycznością stawów.
Specyfikacja:
Materiał: nylon, neopren
Wymiary:
Długość: 580 mm
Szerokość: 38 mm
Uwagi:
Gwarancja 24 miesiące
Paski F4432 HMS idealnie nadają się do wykonywania martwego ciągu, służą do wzmacniania chwytu oraz amortyzacji nadgarstków podczas podnoszenia ciężarów. Doceni je każdy kulturysta, dla którego liczą się zarówno efekty treningu, jak i jego bezpieczeństwo.
Produkt marki HMS sprawdzi się również idealnie podczas pracy na drążku. Dzięki niemu użytkownik zyskuje większą swobodę i pewność w czasie ćwiczeń. Tak wykorzystany, pozwala trenować jednocześnie nad muskulaturą ciała oraz wytrzymałością i elastycznością stawów.
Specyfikacja:
Materiał: nylon, neopren
Wymiary:
Długość: 580 mm
Szerokość: 38 mm
Uwagi:
Gwarancja 24 miesiące
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.